جستجو کردن
جستجو کردن
جستجو کردن

بیانیه گردان های قسام، در پی شهادت اسماعیل هنیه

بسم الله الرحمن الرحیم

بیانیه گردان‌های قسام در پی شهادت اسماعیل هنیه

«و مپندارید کسانی که در راه خدا کشته می‌شوند مرده‌اند. بلکه زنده‌اند و نزد پروردگارشان روزی می‌خورند».
بیانیه نظامی صادره توسط:
تیپ‌های شهید عزالدین قسام

 

گردان‌های شهید عزالدین قسام با بالاترین نشانه‌های سربلندی و عزت، به فرزندان ملت مبارز فلسطین، به توده‌های ملت عربی و اسلامی و مقاومت دلیرانه‌شان و به مردم آزاده جهان اعلام می‌دارند:
شهید، رهبر و مجاهد، اسماعیل عبدالسلام هنیه – رهبر جنبش مقاومت اسلامی حماس – در پی ترور ناجوانمردانه صهیونیست‌ها، که اقامتگاهش در تهران پایتخت ایران را هدف قرار دادند، به شهادت رسید.

در مورد این جنایت نازی‌گونه، ما موارد زیر را تاکید می‌کنیم:

اولا، رهبر مجاهد «ابو العبد» پس از یک زندگی پر از ایثار، جهاد و فداکاری به مقام شهادت نائل آمد. او در طول حیات خود، مراحل مختلف توسعه نهضت و مسیر جهادی آن را همراهی کرد. ایشان در بزنگاه‌های مختلف، مشارکت و تاثیرات فراوانی داشت. او در طول دوران زندگی خود به آرمان فلسطین کمک زیادی کرد.

وی نقش مهمی در تقویت مقاومت، بسیج توان امت اسلامی، بسیج نیروها و هدایت قطب‌نمای افکار‌ها عمومی به سمت بیت المقدس داشت. همه این مجاهدت‌ها بود که شهادتش را در پرافتخارترین نبردها، یعنی «نبرد طوفان الاقصی» – که مردم ما و آزادگان امت ما در دفاع از مسجد الاقصی و مقدسات اسلامی انجام می دهند – رقم زد.

ثانیاً، ترور جنایتکارانه شهید هنیه در قلب پایتخت ایران، یک رویداد مهم و خطرناک است. این اقدام، نبرد را به ابعاد جدیدی خواهد برد و پیامدهای بزرگی برای کل منطقه خواهد داشت. گسترش دایره تجاوز، ترور رهبران مقاومت در عرصه های مختلف و زیر پا گذاشتن حاکمیت کشورهای منطقه اشتباه محاسباتی دشمن است.

نتانیاهوی جنایتکار، کور از طمع قدرت، رژیم اشغالگر را به ورطه نابودی سوق می‌دهد. و به فروپاشی و ناپدید شدن آن از سرزمین فلسطین یک‌بار برای همیشه سرعت می‌بخشد.

سوم، وقت آن است که این عربده‌کشی صهیونیستی متوقف شود. این دشمن خشمگین باید مهار شود. و باید دستش را که این‌جا و آنجا زخم می‌زند قطع کنیم تا جلوی پرخاشگری‌اش را بگیریم. جنایات مستمر دشمن در عرصه های مختلف زنگ خطر را در بین همه کشورها و مردم منطقه به صدا در می آورد. این باید انگیزه ای باشد برای همه برای حمایت و پشتیبانی از مقاومت در فلسطین.

زیرا فلسطین خط مقدم جنگ برای همه امت است. از این رو دشمن تلاش زیادی می کند تا این پشتیبانی و حمایت را بشکند و در معرض بزرگترین اختلافات آحاد امت قرار دهد.

چهارم: خون رهبر ما اسماعیل هنیه که امروز با خون کودکان، زنان، جوانان و پیران غزه و با خون فرزندان و مجاهدان مردم و امت ما آمیخت، مؤید این است که مقاومت و رهبران آن در قلب نبرد در کنار مردم خود هستند. این خون پاک عزیز، به یاری خداوند، قطعا هدر نخواهد رفت.

بلکه چراغ راه رهایی خواهد بود و دشمن تاوان تجاوزات خود را با خون خود در غزه، کرانه باختری، در درون رژیم مسخ‌شده خود و در هر جا که دست مجاهدین امت و ملت ما می‌رسد، خواهد پرداخت. به خواست خداوند متعال.

“والله غالب على أمره ولکن أکثر الناس لا یعلمون”

وإنه لجهاد نصر أو استشهاد
کتائب الشهید عز الدین القسام

چهارشنبه 25 محرم الحرام 1446 ق
مصادف با 31/07/2024 م

بیانیه گردان‌های قسام در پی شهادت اسماعیل هنیه

بیانیه گردان‌های قسام در پی شهادت اسماعیل هنیه